Фэндом

Наоми Танизаки (谷崎 ナオミ, Tanizaki Naomi?)― младшая сестра Джуничиро Танизаки, которая просто одержима братом. Работает в агентстве, но не обладает никакими сверхъестественными способностями.

Личность

Наоми является смелой и вольной молодой девушкой, которая никогда не уклоняется от вовлечения себя в происшествия, точнее, в те, в которые вовлечен ее старший брат. Несмотря на то, что у нее нет никаких способностей, она часто бывает втянута в конфликт агентства, и когда ей говорят уходить, она как правило отказывается.

She is also shown to be mentally resilient because in spite of being a near-frequent victim to kidnappings and ability users, she takes it quite well and is outwardly unaffected.

Probably one of Naomi's most prominent characteristic would be her deep-seated love for her elder brother, whom she is always with. When with her brother, she can be both childish and provocative. Her feelings seem to go beyond that of ordinary sisterly love and can be seen as romantic in nature due to a number of questionable circumstances and suggestive remarks. However, be it romantic or platonic, Naomi remains unwavering in her devotion towards her brother and does what she can to protect him from harms way.

Besides her brother, Naomi is also kind and caring towards the other members of the Armed Detective Company. She visibly shows concern when the others were contemplating abandoning Atsushi during his kidnapping and easily forgives him when he almost lost control of his powers.

Внешность

Наоми это девушка-подростк 16-17 лет. У нее длинные черные волосы со стильным разрезом и челкой зачесаной в сторону. Она носит стандартный униформу с длинной юбкой, которая проходит чуть выше колен, и черные носки, которые доходят до середины икры. У нее есть родинка под левым глазом.

Прошлое

Наоми живет одна со своим старшим братом, Джуничиро. Не так много говорится об их прошлом и о том, где находятся их родители.

В третьей главе Ацуши угадывает, что она и ее брат были студентами до вступления в Вооруженное Детективное Агентство.

Сюжет

Арка Вооруженного Детективного Агентства

Способности

Naomi is not an ability user and is therefore incapable of using an ability. However, she has immense endurance for a normal human being as she protected her brother fromHiguchi's firearm assault using her own body, despite suffering major injuries.

Прочее

  • Naomi is named after one of Tanizaki Junichirou's novels, A Fool's Love (痴人の愛).
  • This makes her one of the only characters not named after an author, [[1]] being another one most likely.

Также на Фэндоме

Случайная вики