ФЭНДОМ

Кирако Харуно (春野 綺羅子, Haruno Kirako) — Офисная служащая «Вооруженного детективного агентства».

Личность

Кирако — профессиональная, дружелюбная и добрая девушка, которую можно квалифицировать как надежного работника. Когда она находится вне рабочего места, Харуно часто посещает Наоми, и они являются подругами. Кирако очень одержима своей кошкой, которую называет "Ми-тян" – она пытает к ней самые близкие чувства и даже имеет привычку разговаривать с её фотографией, когда находится далеко от неё. [1]

При встрече со Стейнбеком и Лавкрафтом, несмотря на то, что она боялась больше, чем Наоми, Харуно смогла остаться достаточно спокойной и собранной, чтобы управлять автомобилем.

Внешность

Haruno is a young woman with short half-curly brown hair that reaches just below her shoulders. Her eyes are olive green, and her big glasses have a red rim.

Just like other clerks, she uses an uniform consisting on a white shirt completely buttoned with a white bow tie, a grey vest, and a long navy blue skirt.

Alternatively, she wears a dark turtleneck sweater, and a long white skirt; black stockings, and white shoes, together with a white purse.

Прошлое

О её вступлении в агентство ничего не известно. Она дружит с Наоми и ,возможно, они могли знать друг друга в течение достаточно большого времени.

Сюжет

Способности

Since she is an ordinary woman, Haruno doesn't have any ability but she has some strength, being able to grab Atsushi and easily lift him, strangling the boy with her bare hands while being controlled by Kyusaku's ability.

The fact that she works for the Agency might imply that she is a very capable person.

Примечания

  1. Великий из Бродячих Псов Манга: Том 6, Глава 22, Страница - 2

Прочее

  • Haruno is named after a character in Junichirou Tanizaki's novel Naomi.
    • In Junichiro's work, Haruno is an actress that belongs to the Imperial Theater. It is unknown if in the manga she worked as one and/or if said theater exists.
  • She has a cat named Mii-chan, whom she has an obsession with.
  • Haruno might be a compulsive drinker. Naomi mentions that she drunk five entire bottles of wine in a single night.

Также на ФЭНДОМЕ

Случайная вики